Do 20 października można zgłaszać swoje zespoły do wzięcia udziału w  renomowanym konkursie Global Management Challenge.  

GMC to zaawansowana symulacja biznesowa, w której zespoły liczące od 3 do 5 osób wcielają się w rolę zarządu firmy i rywalizują z innymi zespołami na wirtualnym rynku.
Rozgrywka nie jest toczona indywidualnie przez każdy zespół. Decyzje jednej drużyny mają wpływ na konkurentów z grupy przez co zachodzi pełna interakcja pomiędzy uczestnikami. Przekłada się to na duże zaangażowanie emocjonalne, które potęguje przyswajaną wiedzę i motywuje do poprawiania wyników swojej wirtualnej firmy.
Studenci rywalizują z kolegami i koleżankami z innych uczelni a także pracownikami takich firm jak Amrest, BDO Polska, Credit Agricole Bank Polska, eService, Grupa Saint-Gobain, Grupa Żywiec, Pratt&Whitney Kalisz, Sealed Air, Top Farms, VFS Usługi Finansowe Polska oraz Volkswagen Bank Polska. W studenckie talenty inwestuje natomiast Amazon oraz AVON. Dodatkowo jest to szansa na poznanie potencjalnych pracodawców oraz zdobycia umiejętności przydatnych m.in. dla menedżerów, a także podczas zarządzania własną firmą.

Dotychczas w konkursie wzięło udział ponad 25 tysięcy uczestników z całej Polski z ponad 60 uczelni.

Zwycięzcy tegorocznej edycji wyjadą na finał światowy do Kataru i będą mogli rozpocząć bezpłatnie studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego.
Zespoły chętne do wzięcia udziału w GMC Poland należy rejestrować na www.gmcpoland.pl do 20 października.  Do 26 października osoby zakwalifikowane otrzymają dane do logowania się do symulacji. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie www.gmcpoland.pl

Zapraszamy do polubienia fanpage’a na Facebooku.
Organizator w Polsce: BIGRAM
Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Partnerzy Generalni: Amazon oraz AVON
Patroni Medialni: Rzeczpospolita, My Company Polska, Personel i Zarządzanie, THINKTANK