W dniu 9 listopada 2016 r. o godz. 15.00 zapraszamy do Kawiarni Coffee House przy ul. Dzieci Wrzesińskich 9/2 na kolejne spotkanie TechKlubu Koszalin. Spotkanie poświęcone będzie tematyce Zarządzania relacjami klienta w biznesie.

Agenda spotkania:
1. Relacje w biznesie jako fundament sukcesu firmy
2. Potrzeby klientów i ich zmiany na przestrzeni ostatnich lat
3. Systemy zarządzania relacjami z klientem (Costumer Relationship Management – CRM)
4. Marketing relacyjny i zindywidualizowany zamiast masowego
5. Budowanie długoterminowych relacji zamiast pojedynczych transakcji
6. Dyskusja i podsumowanie

Prowadząca: Beata Woźniak

Beata Woźniak – trener umiejętności psychologicznych w biznesie, coach.
Od osiemnastu lat zajmuję się coachingiem i szkoleniami dla firm i osób indywidualnych z zakresu psychologii w biznesie i rozwoju osobistym. Specjalizuje się w budowaniu relacji i zarządzaniu relacjami, inteligencją społeczną, rozwiązywaniu konfliktów i strategii negocjacyjnych, zarządzaniu zespołem, stresem i rozwojem człowieka w ujęciu holistycznym. Jestem praktykiem w zakresie zarządzania zespołem, prowadzenia negocjacji i facylitacji oraz wprowadzaniu innowacyjnych strategii w rozwoju potencjału ludzkiego. Moimi klientami m.in. byli: przedsiębiorstwa produkcyjne, firmy IT, firmy farmaceutyczne, firmy usługowe, hotele, branża HoReCa, ministerstwo rozwoju regionalnego, ministerstwo zdrowia, urzędy, uczelnie wyższe, kluby sportowe, organizacje pozarządowe.Moja pasją jest człowiek i jego potencjał, dawanie ludziom skrzydeł i uczenie ich jak osiągać cel.

Zapisy: www.techklubkosz11.evenea.pl


Organizatorzy: